Riquewihr, Alsacia

Riquewihr si Eguisheim ne-au fost cele mai dragi locuri pe care le-am vazut in Alsacia. Riquewihr, caci despre el este vorba aici, este si el un sat asezat intre coline pline de vii, de care iar ne-am bucurat sa le admiram din trenuletul turistic.
Satul este concentrat in jurul strazii principale, care este deosebit de frumoasa, chiar cea mai frumoasa din toate, caci casele sunt multe impodobite si cu liane groase de glicina care urca pe zidurile lor. Culori vii, decoratiuni asezate cu grija, magazine de suveniruri dragute, dulcegarii - am remarcat aici un butic de turta dulce si unul plin de fursecuri, berze de vanzare ca peste tot in Alsacia. 
Plimbarea am facut-o dupa amiza, incepand intai cu trenuletul, apoi pe jos pe stradute, o cina grozava si seara acasa, mergand iar printre vii cu gandul ca trebuie sa ne intoarcem inapoi cat de curand.













In Hunawihr (Ribauville), am vizitat expozitia de fluturi exotici vii. Este la fel de mare ca cea din Viena sau Amsterdam, daca nu chiar mai bogata. www.jardinsdespapillons.fr
In acelasi oras exista si un parc dedicat animalelor: www.cigogne-loutre.com (nu l-am vizitat, avem doar brosura)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu