Colmar, Alsacia

Ieri dimineata am hoinarit prin Colmar, unde de altfel avem si baza in cele doua zile pline dedicate Alsaciei. Prea putin pentru cat este de frumoasa, destul cat sa stim si sa revenim!
Stam la Hotel Turenne, la 5 minute de Mica Venetie. Turul centrului vechi se face usor pe jos, iar noi l-am dublat cu o plimbare cu trenuletul turistic pentru amuzamentul copiilor. 















Din pacate nu am mai avut timp sa facem o plimbare cu barca pe raul din Colmar. Ramane pentru data viitoare :-)

Mancarea in Alsacia n-a fost tocmai pe gustul nostru. Meniurile sunt bogate in carnati, jambon, rata, cap de vita, varza gatita cam ciudat, sosuri cam tari la salate... dar pentru copii majoritatea restaurantelor au un meniu cu un aperitiv, un fel principal bun - somon sau pui cu cartofi/ paste/ legume si o cupa de inghetata sau suc de fructe, cu aproape 10 euro.


Berzele sunt emblema provinciei asa ca am dat de ele peste tot. Unele sunt asa dragute incat nu am rezistat tentatiei sa luam doua cu noi - una de plus, una de gradina.

site oficial trenulet turistic: www.petit-train.com

Am gasit la hotel brosuri interesante cu:

Monkey Mountin  - un parc cu maimute, in Kintzheim, www.montagnedessinges.com
Zoo Mulhouse, www.zoo-mulhouse.com
Cigoland, Parc de distractii in Kintzheim  www.cigoland.fr
Muzeul Jucariilor din Colmar: www.museejouet.com
Parc du petit Price, in Ungersheim (deschis in 2014) www.parcdupetitprince.com
Tellure, o mina de argint, www.tellure.fr
Cite de l'Automobile, in Mulhouse, www.citedelautomobile.com
Cite du Train, Muzeul francez al cailor ferate, Mulhouse, www.citedutrain.com
Lac Blanc Parc d'aventures www.lacblancparcdaventures.com
La Volerie des Aigles (vulturi) www.voleriedesaigles.com
Castelul Haut-Koenigsbourg www.haut-koenigsbourg.fr
Sainte - Croix Parc Animalier - inclusiv experienta de a dormi cu lupii www.parcsaintecroix.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu